3. a 4. den | Dovolená Bílé Karpaty 2018

Most zalúbených - Piešťany

3. DEN:

60°C kyselka
   V pondělí jsme se vydali na takový celodenní výletek. Dopoledne jsme
strávili v Piešťanech, ve kterých jsme rovnou i poobědvali, a také jsme ochutnali jeden z místních pramenů.. (který jak jinak, smrděl po vajíčkách, takže něco pro mě.. :D ).

hrad Beckov
    Odpoledne jsme chtěli strávit u vody, ale jelikož jsme špatně odbočili, jeli jsme se podívat ještě k hradu Beckov, který je opravdu majestátní, ohromný a krásný. Zkrátka nemám slov.. My se sice přímo na hrad podívat nešli, ale určitě výhled z něj bude stát za to.
    No a když jsme si hrad nafotili ze všech stran, co to šlo, dostali
Zelená voda
jsme se na přírodní koupaliště Zelená voda. A samozřejmě, že už ani to sluníčko nepálelo jako celý den, ale zašlo za mraky, takže jsme do vody skočili jen jednou, což bylo opravdu příjemné osvěženíčko, a pomalu se odebrali na cestu zpět.
    Po cestě zpátky na chatu jsme nakoupili ještě na Slovensku a po výtečné dýňové polívce a chlebech ve vajíčku, jsme se s taťkou rozhodli spálit pár kalorií a šli jsme si ještě "zahrát" tenis. :D

4.DEN:

Luhačovice
Nastal další den a to úterý.. Rozhodli jsme se vyjet do lázní (opět) a to do Luhačovic. V Luhačovicích jsme obešli všechny  dostupné prameny, dali si zákusek v cukrárně, kde se natáčely četnické humoresky a pokračovali jsme dál v trase. A to směr Růžďka, kde nás čekal oběd.

U Vincentky :D - tu já můžu..

Po výtečném obědě jsme se přemístili na tábor místního růždeckého sboru, kde jsme strávili část propršeného odpoledne a poté se vydali směr chata, protože počasí bylo pořád nepříznivé a my byli dosti unavení.
    Večer jsme strávili každý u své ukuchtěné večeře a televize.

Taky si zahráli na táboře :D