Ohlédnutí za rokem 2017

ve skanzenu
Než začne další rok 2018, ráda bych se za tím vším, co jsem prožila, ohlédla.. :) Myslím, že tento rok byl opravdu výjimečný, zažila jsem toho opravdu dost a mohla tak nabrat spousty nových zkušeností do svého života, za což jsem nesmírně vděčná, protože to mohlo být třeba i naposled, co jsem tolik dobrodružství a cestování mohla zažít. 

Na Velikonoce jsme s celou partou přátel vyrazili do skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm a moc jsme si to užili, počasí tehdá bylo v horách lepší než v samotných Odrách. 

zahrada v Edinburghu
Skotsko
V květnu se toho sešlo opravdu mnoho, vydali jsme se na návštěvu do Skotska, kde jsem mohla poznat jinou kulturu a také navštívit spoustu zajímavým míst a hlavně jsem poprvé v životě viděla MOŘE a letěla LETADLEM! :) 


hrad Hukvaldy
Asi týden po tom, co jsme se s mírným zpožděním vrátili ze Skotska, jsme s rodinou omrkli hrad Hukvaldy a při výšlapu k hradu
jsme si pěkně mákli.. 

Silesia bike marathon


Ke konci května jsme se zúčastnili Silesia bike marathnonu, kde jsme díky Bohu ujeli 55 km ve strašném terénu a já osobně nechápu, jak mě to mohlo jen napadnout, se něčeho takového zúčastnit. Můžu ale říct, že mi tento závod dal spoustu zkušeností, které nejsou k zahození. 



Cyklotour
No a pak už nastal čas pro prázdniny, ve kterých jsem absolvovala dva tábory jako kuchařka i "vedoucí", zajeli jsme si další cyklotour, tentokrát z Veselí nad Lužnicí a upřímně nás zde potkalo více dobrodružství než na předchozích cyklotour. Dále jsem společně s rodinou prozkoumávali okolí Plzně, jak na kole, autem, tak i pěšky a také nesmím zapomenout na účast na festivalech (United, NG fest) . 

hrad Lukov

Na podzim mě čekaly dvě velké události - SVATBY, takže vše se točilo jen a jen kolem nich, krom toho jsem byla součástí týmu v přespolním běhu a kupodivu jsme skončili i na 3. místě. Samozřejmě, že jsme stihli i výletovat a navštívili jsme např. Hrad Lukov a také jsme jezdili na kole a hráli volejbalový turnaj. : )

Zima byla/je takovým odpočinkovým měsícem, po všech těch událostech, co se děly. A i když jsem si myslela, že budu moc lenošit, opak se stal pravdou a Vánoční prázdniny jsem začala poměrně sportovně, protože venku bylo docela dost teplo.
PF 2018!! 


  Alžbín:)







Komentáře

Oblíbené příspěvky