První jarní projížďka | 31. 3. 2019 | Růžďka - Valašská Bystřice | 42 km


Konec března a já se poprvé vydala na kole právě poslední březnový den.. To víte, čas neúprosně kvapí. Nicméně jsem ráda, že jsem si konečně mohla vyzkoušet své opravené kolo, které má skvěle opravené brzdy, takže na ty naše valašské kopečky je to ideální. :D 



S taťkou jsme se rozhodli pro takovou malou projížďku, která nás nakonec vyšla na 42 km. Po obědě jsme tedy vyjeli z naší Růžďky a v Bystřičce nám došlo, když kolem nás projížděly závodní auta, že se i v tento den jezdí Valašská rally. Což pro nás znamenalo to, že nejspíše budeme muset změnit trasu, protože bychom se pak nedostali zpět domů. 

Vydali jsme se tedy normálně podle plánu po cyklostezce směr Valmez, kde jsme poté pokračovali směrem na Rožnov p. R., ale pak jsme své rozhodnutí přehodnotili na to původní a jeli tedy směrem na Střítež n. B., kde jsme se ujistili, že se rally dojela a my jsme se tak mohli vydat do opravdu krásného táhlého kopce, který jsem dokázala kupodivu po té zimě vyjet a dostali jsme se tak do Valašské Bystřice. 

Právě zde jsme na chvíli zastavili, abychom se mohli pokochat krásným výhledem a abych mohla udělat pár fotek, které zde můžete vidět.. No a pak už nezbývalo nic jiného, než to co si tak pilně vyjeli, sjet dolů. Před přehradou jsme se ještě pohostili v jedné z místních hospůdek tekutým chlebem a po 17 hodině jsme se už dostali domů. 

Vyčerpaná, spocená, ale se skvělým pocitem, který už jsem dlouho neměla tu možnost mít.. :) Tak snad brzy opět sednu na kolo a vydám se na další zajímavá místa. 


A.

Komentáře

Oblíbené příspěvky