Prázdniny v plném proudu & Tour the Beskyd

Ondřejník - Vrchol Skalka
Kostel sv. Máří Magdalény
(Kunčice p. O.)
   Už uběhlo pár týdnů z prázdnin a já, jak můžete vidět na mém FB portálu už jsem něco prožila. První týden jsem pomáhala na táboře v kuchyni, druhý týden jsem navštívila Havířov..
   Teď už se pomalu chystám na další tábor, ale samozřejmě provětrat kolo člověk prostě musí a navíc by se mělo něco málo potrénovat na naše CYKLO TOUR 2017.. :)
   Dnes večer jsme se s taťkou rozhodli, že by nějaká malá projížďka bodla a tak jsme asi kolem 19 hodiny už vyjížděli z Tiché, kde jsme si nechali auto, a našim cílem bylo objet Ondřejník.
   Z Tiché jsme pokračovali směrem na Kunčice pod Ondřejníkem a bylo
Lysá hora 
vidět, že už začíná mírné stoupání. :D Nicméně dále jsme směřovali do Frýdlantu, takže jsme projeli i Čeladnou, kde jsme se chtěli napojit na cyklostezku, která vedla do dalších kopců, ale  ta by nás ještě více zdržela.
 
Část Beskyd
 A jelikož už bylo opravdu dost hodin, zvolili jsme tu nejkratší cestu a to přímo na Metylovice, Lhotku a  Kozlovice. Zde nás čekalo ještě pár kopečků, ale já kopečky ráda.. ;) Navíc, kdybyste viděli ten nádherný výhled na Beskydy, určitě byste si řekli,že to stálo za to vyjet všechny ty kopce. No a pak už nezbývalo nic jiného, neež dojet do Tiché.. Nasadili jsme tedy naše super rychlé tempo, naučené ze závodu :D, a dojeli tak akorát, že ještě nebyla tma. :)
   Pokud se podíváte pořádně na mapu, uvidíte, že jsme jezdili více po silnicích něž po cyklostezkách. A to proto, že už bylo hodně hodin a my bychom ježděním po cyklostezkách docela dost zatměli.
"Západ Slunce"

Jedna z pastvin

Nová aplikace: 
    Dnes jsem mimo jiné vyzkoušela jet s jinou aplikací, než jsem zvyklá (MapMyRide), a to s klasickými mapami od Seznamu.
   Můžu za sebe říct, že jsem s nimi spokojena, mají zaznačené všechny cyklostezky a další věci, které v aplikaci MapMyRide, bohužel nenajdete. Ovládání je naprosto jednoduché a samozřejmě, že nakonec tůry vidíte všechny možné statistiky, což je super. :)


Mapa trasy

Komentáře

Oblíbené příspěvky